Waarom kiest u voor ons?

Ben je benieuwd naar onze succesvolle aanpak? Lees dan meer over onze manier van werken.

Vast personeel

Vast personeel

Wij werken met vast personeel. Dus geen studenten, zzp-ers en uitzendkrachten.

Headset regular wit

Ruime ervaring

Wij hebben ruime ervaring. Sinds 2004 houden wij ons bezig met B2B telemarketing.

Continu bijscholen

Continu bijscholen

Wij scholen ons continu bij zodat wij op elk niveau gesprekken kunnen voeren.

Geen strak script​

Echte gesprekken

Wij houden niet teveel vast aan een strak script, maar voeren echte gesprekken.

Ruler triangle regular wit

Focus op kwaliteit

Alle afspraken worden teruggeluisterd om de kwaliteit te meten en te borgen.

Afspraken maken waar je omzet uit kunt halen

Ons ervaren team van telemarketeers benadert potentiële klanten om hen te interesseren voor jouw product of dienst en maakt afspraken voor jouw accountmanagers. Daarnaast verrijken we je database met waardevolle informatie die je kunt gebruiken voor vervolggesprekken en online campagnes.

Animatievideo werkwijze NLmatch
Video afspelen

Bekijk de bovenstaande animatievideo en ontdek hoe wij te werk gaan.

Onze pijlers voor jouw succes

Bullseye pointer regular oranje

Duidelijke kwaliteitscriteria

Voor we beginnen met bellen, stellen we samen met de klant heel duidelijke kwaliteitscriteria vast waar de afspraken aan moeten voldoen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het functieniveau en de beslissingsbevoegdheid van de contactpersoon, de beschikbaarheid van budget en de expiratiedatum van het huidig contract. Daarnaast wordt de ‘tone of voice’ vastgesteld: hoe wil de opdrachtgever dat de potentiële klanten worden aangesproken, bijvoorbeeld formeel of informeel.

Pilot first

We beginnen elk project met een pilot om de gemaakte kwaliteitsafspraken te testen, de samenwerking met onze klanten te ervaren en scripts waar nodig bij te schaven. Pas als de klant en wijzelf tevreden zijn over de opzet en de eerste resultaten, starten we het project op.

Link regular oranje

Nauwe samenwerking met klant

Onze call agents zitten niet veilig opgeborgen in een ivoren toren, maar werken zij aan zij met onze klanten. We stellen ons open op voor feedback, laten klanten meekijken en -luisteren zodat ze zelf zien hoeveel onze agents van de materie afweten, hoeveel gesprekken ze op een dag voeren en op welk niveau dat gebeurt. Op die manier zijn we daadwerkelijk een verlengstuk van onze opdrachtgevers.

Check double regular oranje

Dubbele kwaliteitscontrole

Vaststellen van strakke voorwaarden aan kwaliteit van de afspraken is één ding; zorgen dat deze worden nageleefd is iets anders. In basis houdt ons goed opgeleide team call agents zelf de kwaliteit van de gemaakte afspraken in de gaten, maar daarnaast vindt er nog een dubbele check plaats. De opnames van alle afspraken worden teruggeluisterd door de teamleider die op zijn beurt vaststelt of aan de gestelde voorwaarden wordt voldaan. Pas dan gaan de afspraken door naar de klant.

File chart line regular oranje

Betrouwbare rapportage

Om onze opdrachtgevers op elk moment volledig op de hoogte te houden van de voortgang en de resultaten, houden wij voor elk van hen een duidelijke en transparante rapportage bij. Hierin kun je precies zien hoeveel bedrijven zijn benaderd, hoeveel uren is gebeld en hoe de score is in aantallen en percentages. Daarnaast houden we klanten persoonlijk op de hoogte hoe potentiële klanten reageren op de telefoongesprekken.

Phone regular oranje

Heb je een vraag?

Heb je vragen over onze aanpak, tarieven, ervaring in specifieke branches, of hoe wij campagnes voor je kunnen ondersteunen? Neem contact met ons op. We horen graag van je!

Wat onze klanten zeggen

Wij werken voor bedrijven uit heel uiteenlopende branches. Ze hebben allemaal dezelfde doelstelling: het realiseren van kwalitatieve afspraken.

"Met behulp van NLmatch hebben we een aantal mooie new business klanten aan onze klantenbase toegevoegd".​
“NLmatch is als geen ander in staat om te denken vanuit de personen die ze bellen. Daarom lukt het hen tot nu toe als enige afspraken voor ons te maken in het lastig te benaderen hoge marktsegment”.