“Met behulp van NLmatch hebben we een aantal mooie new business klanten aan onze klantenbase toegevoegd”.
Vendor ontwikkelt en produceert een totaalpakket van onder meer slimme handdoek- en toiletrolautomaten, zeepdispensers, luchtverfrissingssystemen en toiletbrilreinigers. Annelieke de Pooter, Manager Marketing & Innovatie, vertelt hoe NLmatch goed gekwalificeerde bezoekafspraken bij prospects voor hen regelt waar de accountmanager de toegevoegde waarde van Vendor kan bespreken.
Koud bellen is een vak apart
Annelieke: “Koud bellen (acquisitie) is een expertise op zich. Een continue focus is hierbij erg belangrijk. Het inschakelen van een extern callcenter biedt ons salesteam de gelegenheid het beste uit zichzelf te laten halen aan tafel bij de prospect in plaats van tijd en energie te verbranden in het voortraject. Als prettige spin-off merken we daarnaast dat het helpt onze naamsbekendheid te verhogen én het motiveert het salesteam extra doordat zij zich gesteund voelen bij de uitvoering van hun werkzaamheden.
“Met behulp van NLmatch hebben we een aantal mooie new business klanten aan onze klantenbase toegevoegd”.
Professioneel, accuraat en altijd gericht op resultaat
Vanuit een pilot met twee telemarketing bureaus, kwam NLmatch als beste match met Vendor uit de bus. De werkwijze van NLmatch spreekt ons enorm aan: professioneel, accuraat en altijd gericht op het best mogelijke eindresultaat. Het belangrijkste is dat we kwalitatief goede afspraken ontvangen. Zo hebben we verschillende criteria waaraan een afspraak moet voldoen. Nadat de afspraak door de agent is gemaakt, wordt het gesprek nageluisterd door een supervisor die checkt of de afspraak aan alle criteria voldoet. Tijd is kostbaar en we willen uiteraard voorkomen dat accountmanagers hun tijd steken in matige afspraken.
Samenwerking met data intelligence bureau
Vendor is een partnership aangegaan met NLmatch. De lijnen zijn kort en de communicatie is goed. Op het moment dat wij extra focus op bepaalde campagnes willen leggen, pakt NLmatch dit snel en adequaat op. Onmisbaar voor ons is dat NLmatch begrijpt hoe belangrijk het is om nauw samen te werken met ons data intelligence bureau (Sizo). Door een goede samenwerking contacteren we de juiste organisaties op het juiste moment en leren we voortdurend van de inzichten die we gezamenlijk opdoen in het (bel-)proces en door de analyses we voor- en achteraf met elkaar maken.
“De werkwijze van NLmatch spreekt ons enorm aan: professioneel, accuraat en altijd gericht op het best mogelijke eindresultaat”.
Ontzorging én nieuwe business
NLmatch ontzorgt ons. De agents maken afspraken voor onze accountmanagers, maar NLmatch zorgt ook dat vanuit hun systeem de afspraakbevestiging wordt verstuurd en dat de afspraak in de online agenda van de desbetreffende accountmanager wordt gezet. Met behulp van NLmatch hebben we een aantal mooie new business klanten aan onze klantenbase toegevoegd”.
Manager Marketing & Innovatie, Vendor
Manager Marketing & Innovatie, Vendor
Wij werken voor bedrijven uit heel uiteenlopende branches. Ze hebben allemaal dezelfde doelstelling: het realiseren van kwalitatieve afspraken. Onderstaand kun je van een aantal andere klanten lezen hoe zij de samenwerking met ons ervaren en wat het hen heeft opgeleverd.
Telemarketing is een beproefde methode om leads te genereren, mits succesvol uitgevoerd. Maar hoe pak je dat goed aan?
Vraag het whitepaper Telefonisch leads genereren aan en lees hoe je als bedrijf in 7 stappen succesvol B2B telemarketing kunt inzetten om leads te genereren.
Maria Montessorilaan 1A
3312 KJ Dordrecht
078 7503000
KvK nr. 27270317
Heb je vragen over onze aanpak, tarieven, ervaring in specifieke branches, of hoe wij campagnes voor je kunnen ondersteunen?
Laat je naam en telefoonnummer dan achter op het contactformulier zodat we je terug kunnen bellen.
We horen graag van je!